Imprimeuri grafice și culori tari – acestea ar fi cuvintele cele mai potrivite pentru a descrie borsetele și celelalte elemente din colecția BumbagR. Inițiatoarea și designerul brandului este Ramona Manea, absolventă a Universității Naționale de Artă București. Ea a creat prima borsetă în anul 2007, pe când era studentă, și, inițial, a făcut borsete pentru ea și familie, apoi pentru prieteni. Comenzile au luat amploare, de aceea din 2014 și-a deschis un PFA ca să le poată vinde, iar din 2019 s-a lansat ca business și brand.
Conceptul care stă la baza BumbagR este mobilitatea urbană – borseta oferind purtătorilor libertate de mișcare, dar fiind și un accesoriu statement. Clienții brandului sunt, în general tinerii între 18-26 de ani, dar și persoane de toate vârstele care merg la festivaluri sau călătoresc des și au nevoie de un înlocuitor pentru clasica și, uneori, incomoda geantă.
Imprimeurile și culorile borsetelor BumbagR se inspiră din streetwear și din moda anilor ’80, cu linii simple, culori vii, detalii complexe, într-un mix ce exprimă tinerețe și euforie. Designul original este semnat de către Ramona Manea, iar pentru unele piese colaborează cu foști colegi designeri de la Universitatea de Artă sau cu alți artiști (ilustratori/pictori).
În magazinul online BumbagR sau în showroom-ul din Calea Victoriei 101 vei găsi o diversitate de modele de borsete, dar și alte obiecte vestimentare și accesorii, precum costume de baie, rucsacuri, genți în aceleași note vii și îndrăznețe.
Tu când ai purtat ultima oară o borsetă și în ce context?
fotografii: BumbagR