Noua colecție Diesel primăvară/vară 2022 poartă pentru prima dată, integral, semnătura lui Glenn Martens, Creative Director al companiei.
Colecția reflectă atât moștenirea brandului italian, cât și estetica personală a lui Martens. Focusul designerului este orientat către toate segmentele Diesel: denim, womenswear, menswear, dar având totodată o doză de experimentalism – totul devine nou, neobișnuit și complet individual.
Piesă de rezistență de-a lungul timpului pentru brand, denimul rămâne motorul Diesel și în cadrul acestei ultimei colecții semnate de Martens.
Găsim aici denim DIESEL reutilizat, incluzând un strat superior artizanal detaliat și cu aspect de smoală. Alte piese din jerseu upcycled sunt tăiate și cusute, vopsite, pentru a crea noi salopete și bombers.
Moștenirea DIESEL a fost reinterpretată și pe blazere, cămăși şi pantaloni denim care afișează un print laser ce creează un efect trompe l’oleil de suprapuneri și cusături. Există, de asemenea, piese second-skin din jerseu care sunt printate integral cu tratamente heritage denim şi patch-uri DIESEL de arhivă. Ȋn final, o serie de piese denim cu logourile DIESEL ȋn relief se adaugă laturii sculpturale a producţiei lui Martens.
Diesel Library
Acest nou concept, Diesel Library, reprezintă o bază fundamentală de creații (jeans, cămăși, topuri, fuste etc) care rămân permanent la raft, pe lângă fiecare colecție sezonieră. Crearea unor piese de bază permanente reflectă noua filosofie a companiei, orientată către sustenabilitate. Aceste piese din Diesel Library sunt menite pentru a fi purtate mai mult și, deci, cumpărate mai rar.
Nou-lansata colecție marchează un pas mare pentru evoluția DIESEL alături de Glenn Martens și reflectă o hibridizare îndrăzneață a istoriei brandului și abordarea high-concept în design a lui Martens. Rezultatul conturează ferm următorul capitol în evoluția DIESEL, creând un echilibru între popular appeal, designul inteligent și, mai ales, o viziune fără compromisuri.
fotografii: Diesel