Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories, “cu toții ne dorim să devenim parte a unei comunități”

Durata: 4 minute

Cu toții ne dorim să devenim parte a unei comunități care să conțină pasiunile, valorile și crezurile noastre. Așa s-a dezvoltat clubul Notorious Stories”, îmi povestește Izabela Juncu, fondatoarea proiectului dedicat pasionaților de frumos și…de parfumuri de nișă. Aceasta își dorește să aducă mai aproape de simțurile noastre produse de la casele de parfumuri din Paris.

Izabela Juncu este consultant de parfumerie de nișă, editor la o revistă din Franța, dar și ambasador HOSPICE – Casa Speranței. Ea propune cardul Notorious Stories prin achiziția căruia se poate beneficia de consultații, parfumuri, invitații la evenimente, precum și alte beneficii, iar 10% din valoarea cardului va fi donată către HOSPICE.

Astăzi am stat de vorbă cu ea despre trecut, viitor și parfumuri. Mai jos vei descoperi lecțiile pe care antreprenoarea le-a învățat de când a lansat proiectul și ce parfumuri recomandă pentru sezonul rece.

Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories

CURATORIALIST: De la studentă la drept la fondator Notorious Stories, ce poți să ne povestești despre călătoria ta profesională?

IZABELA JUNCU: Trecutul se agăță de noi și ne pătrunde precum un parfum, purtând cu el lumi întregi de sentimente. Încă din studenție eram pasionată de arta miresmelor și de tot ce conține această odisee a ingredientelor de nișă.

Cu ajutorul cunoștințelor dobândite în studenție, am reușit să schimb macazul către această filosofie de viață care cuprinde cultul cunoașterii, al profunzimii și al responsabilității față de toți oamenii. Anii de consultanță au creionat ideea clubului Notorious Stories și atunci am înțeles dorința ascunsă a ființei de a „aparține”.

Cum crezi că te-a ajutăt experiența în domeniile legal și financiar din trecut cu rolul de antreprenor?

Activitatea mea din acei ani astăzi se răsfrânge mai calibrat și mai ordonat asupra clienților mei. Valorile și dedicarea sunt aceleași. Însă, am avut curajul să mă întorc la chemarea din sufletul meu, pasiunea de a învăța și de a proiecta dedesubturile acestei industrii.

Cum decurge un eveniment Notorious Stories?

Conceptul clubului Notorious Stories are la bază structura unor evenimente. Am construit un brand din organizarea unor întâlniri care au în centrul lor un proces de învățare interactiv.

La fiecare ediție Notorious Stories clienții descoperă povestea din spatele unui brand de parfumerie de nișă. Tot ceea ce ține de identitatea brandului respectiv, sursa ingredientelor, modul în care sunt produse parfumurile, iar toate aceste informații sunt validate de către fondatorii casei respective, intram Live în timpul evenimentului pe Zoom cu aceștia.

Care au fost provocările dezvoltării unei astfel de afaceri în România?

Fiind un concept nou, am lansat proiectul cu încrederea că românii vor să devină mai educați. Desigur că, am avut provocări în alegerea metodelor de promovare a evenimentelor. Faptul că ne alegem și ne selectăm clientela, a fost un risc. Consumatorii produselor de lux fiind nevoiți să treacă printr-un proces de „cunoaștere” înainte de a participa la evenimentele și întrunirile clubului Notorious Stories.

Ce ai învățat cu acest proiect, ce te-a surprins cel mai mult din decembrie 2018 până acum?

Relația dintre metamorfoză și impulsul care ne îndeamnă spre transcendență este poate cel mai bine ilustrată de legenda păsării Phoenix. Cu ce se hrănește pasărea mitologică? Nu trăiește din fructe sau flori, ci din tămâie sau rășini înmiresmate. Și după ce a trăit cinci sute de ani, își construiește un cuib pe ramurile unui stejar sau în vârful unui palmier. În cuib adună scorțișoară, nard și smirnă, și din cenușa acestor substanțe renaște pasărea măiastră.

Am învățat să mă adaptez și să privesc cu încredere spre viitor. Am fost mai atentă la nevoile celor din jur și am încercat să îmi recalibrez business-ul în contextul pandemic. Activitatea mea e înconjurată mereu de arome seducătoare și îți oferă doza de încredere necesară.

Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories

Cum este publicul Notorious Stories?

Cult, dornic de cunoaștere, pasionat de frumos, de esențe și de arome noi. Publicul Notorious Stories e din același registru pentru că am ales să creștem doar prin recomandări, prietenii și invitații.

Ce înseamnă luxul pentru tine?

Luxul e definiția bunului gust și a calității necântărite în procente sau grame. E ceea ce nu vezi. Etichetele ascunse, materialele care vorbesc prin atingerile fine. Caii putere care cântă simfonia dulce a succesului.

Ce arome sunt în tendințe în acest an și pe care o preferi tu?

Românii preferă ingredientele care au un caracter incisiv. Ceea ce mă bucură nespus e dorința și aspirația lor spre unicitate și originalitate. Preferințele mele nu au limita, îmi place să explorez și acum. Testez mereu trei parfumuri pe piele în fiecare seară.

Ce sfat ai pentru a ne alege parfumul perfect pentru sezonul rece?

Parfumul celebrează starea noastră anotimp de anotimp, însă în sezonul rece putem purta toate acele ingredientele prețioase, naturale, care sunt cu adevărat greu de purtat în alt sezon. Bărbații ar trebui să poarte dimineața parfumuri care au la bază moscul și uleiul esențial de lemn de santal. Femeile pot să aleagă parfumurile bazate pe ambră, vanilie, lemn de agar și scorțișoara.

Din acest punct de vedere, iubesc sezonul rece. E stratul ingredientelor care abia așteaptă să danseze după ce au hibernat toată vara.

Elena Vrabie
Elena Vrabie
Port multe pălării și învăț în fiecare zi despre viața de femeie, mamă, soție, iubitoare de patrupede și jurnalist Millennial cu o experiență de 10 ani în domeniu. Când nu scriu, vloguiesc! #alwaysoptimising