Piesele de lenjerie de corp stau cel mai mult în contact direct cu pielea noastră, influențând modul în care le simțim și ne simțim. De aceea, s-ar putea ca dintr-un întreg outfit, lenjeria să fie, poate, cea mai importantă parte, chiar dacă rămâne nevăzută – și neadmirată 😉 – de ceilalți.
Confortul, materialele naturale și de bună calitate și designul funcțional sunt printre cele mai importante atribute pe care ar trebui să le aibă o lenjerie de corp care să ne facă să ne simțim bine. Iar dacă sustenabilitatea face și ea parte din poveste, atunci totul este perfect. Nu rămâne decât să ne alegem modelul preferat!
Iată recomandările noastre de trei magazine de lenjerie de corp care să te facă să te simți confortabil și frumoasă, așa cum ești.
#NALU
NALU este un brand românesc de lenjerie de corp pentru femei, născut în 2016, în București. Virtuțile pe care le promovează NALU sunt simplitatea, confortul, naturalețea, sustenabilitatea și un îndemn permanent de a găsi micile lucruri care ne fac fericiți.
În acord cu aceste crezuri, lenjeria de corp NALU îmbracă trupul feminin punându-i în valoare formele naturale (de aceea sutienele, de exemplu, nu au bureți sau întărituri din sârmă), au un design minimalist și contemporan, în culori uni (alb, negru, bej, roz pal, gri, bleu).
Materialele folosite pentru lenjeria de corp sunt de cea mai bună calitate, ceea ce face ca ele să poată fi folosite mai mult timp și ne face să cumpărăm mai puțin. La NALU vei găsi sutiene, bustiere, chiloți, bodysuits, iar diversitatea de modele, materiale și culori te va face să îți găsești cu ușurință preferatele.
Dacă iubești sportul, vei avea plăcuta surpriză să descoperi linia NALU Activewear, cu bustiere și colanți creați special pentru activitățile sportive (yoga, pilates), iar pentru casă, au gama Loungewear.
Mi-a rămas în minte și în inimă campania pe care au inițiat-o cu ceva vreme în urmă, intitulată „Intimacy Stories. Your Body, Your Story”, care celebrează feminitatea și transformă vulnerabilitatea în puterea de a accepta cine ești cu adevărat. Șapte femei au fost invitate în această campanie, și-au spus povestea, cu slăbiciuni, vulnerabilități și luptele duse de-a lungul vieții și au fost fotografiate purtând piesele de lenjerie NALU preferate.
#Bambu
Un brand inedit pe piața românească de lenjerie de corp este Bambu, cu piese confortabile realizate din fibre naturale de …bambus, după cum îi spune și numele.
Povestea din spate este simplă. O mămică a fost cucerită de țesătura de bambus, moale și catifelată, pe care a descoperit-o la hainele bebelușului său. Ulterior, a început să se documenteze despre acest material, ce proprietăți speciale are și, în cele din urmă, i-a venit ideea să creeze piese de lenjerie de corp pentru cei mari (mai precis, pentru femei).
Astfel, a luat naștere magazinul de lenjerie de corp Bambu, unde vei găsi maiouri, boxeri, bikini clasici, chiloți tanga, în varianta alb sau negru, cu un design minimalist și cu tehnologia fără cusături (seamless), ceea ce le face să fie super confortabile la purtat.
Dacă vrei să știi mai multe despre proprietățile speciale ale țesăturii de bambus, am făcut aici o selecție care să te ajute să cunoști mai bine acest material și de ce ar fi bine să îl porți:
- reglează umiditatea de la nivelul pielii, permițându-i să respire (pentru că țesătura are în structura sa micro-goluri de aer)
- țesătura de bambus nu intră la apă, nu se șifonează și nu se electrizează
- are proprietăți naturale hipoalergenice și antibacteriene
- protecție naturală împotriva razelor UV, filtrând până la 98% din razele nocive
- fibra de bambus este de 3-5 ori mai moale decât bumbacul (adesea fiind confundată cu cașmirul).
Suficiente motive ca să încerci și lenjeria de bambus, nu-i așa?
#YKO-YKO
Despre YKO-YKO, platforma online dedicată exclusiv culturii modei responsabile, am mai scris cu ocazia primului lor eveniment de Clothing Swap. Sub sloganul „Wearing & Awaring”, Alexandra și Florina, inițiatoarele proiectului, au ales să aducă în magazinul lor online doar branduri etice, cu respect pentru mediu, pentru oameni și cu grijă pentru viitorul ce trebuie lăsat copiilor noștri.
fotografii: Facebook magazine prezentate