Adriana Popescu este “Memeger” la LIONESS MEDIA, o agenție care manageriază influenceri lansată acum doi ani, în plină pandemie. Are un background în afaceri și turism, un masterat în geopolitică și afaceri, experiență la Cat Music și face și lumânări din soia. Este din Drobeta-Turnu Severin, dar astăzi ne povestește cum este să fii antreprenor în București.
Adriana nu pierde timpul. Este un om ocupat. Scrie scurt și la obiect. Îi place să călătorească și să își îngrijească grădina. Iar în interviul de mai jos ne lasă să aruncăm un ochi în viața ei profesională, dar și pe lista cu locuri must try în această vară.
CURATORIALIST: La 27 de ani ai lansat LIONESS MEDIA, după ce ai lucrat mai mulți ani pentru diferite companii. Ce te-a motivat să o iei pe cont propriu?
Adriana Popescu: Cred că am avut mereu spiritul de antreprenor, însă pandemia mi-a amplificat curajul. Mi-am dorit tare să am un drum al meu, pe care să mă port cum cred eu și să am alături oameni de care sunt mândră.
Ce ți-a plăcut la viața în compania altcuiva versus a ta? Ce ai învățat acolo versus în ograda proprie?
E safe totul atunci când lucrezi pentru altcineva. Poți să ai și zile în care nu vrei să faci toate task-urile și e chill, nu e capăt de lume. Pe cont propriu discutăm de cu totul altceva, mai ales de acest challenge de luare Și asumare a deciziilor.
De exemplu, dacă într-o zi nu am chef să fac ceva, trebuie să analizez bine dacă îmi permit să fac asta.
Ce poți să ne povestești despre viața de antreprenor aflat la început de drum în plină pandemie?
La nivel teoretic, poate suna scary. Însă, aplicat pe domeniul meu de activitate, pot spune că pandemia n-a avut un efect așa mare, mai degrabă a făcut un shift către online versus offline. Posibil să fi cântărit mult și felul în care lucrez, desigur, dar pentru mine lucrurile au mers OK.
Ce înseamnă LIONESS MEDIA? Poți să ne povestești pe scurt despre echipă și clienți?
Suntem o echipă tânără și fresh, cu un mix de creatori bold, care au ceva de spus și aleg să o și spună, susținuți de parteneri pe măsură, cu care se identifică în valori. Încercăm să ne alegem branduri care să fie a match cu ceea ce promovăm.
So far, am ales să nu atingem zona de crypto/NFTs sau gambling/betting și credem că am ales bine.
Care sunt planurile agenției în acest an?
Urmează ceva destul de mare, ne ducem către o zonă care are nevoie de ceea ce facem. Sper ca până la final de an să avem o echipă închegată și să auzi despre acest proiect de care suntem foarte entuziasmați. Mă bucură tare amploarea și popularitatea pe care o avem pe piață, deci planul este să o ținem tot așa, desigur.
Cum ești în rolul de “Memeger”?
Haha, păi, cred că mi-am ales bine cuvântul. Manager suna liniar pentru abordarea pe care o am în relație cu echipa și partenerii.
Îmi place să cred că sunt un mix de flexibilitate și fermitate, în sensul în care ai loc să discuți cu mine, dar știu care îmi e rolul în conversație și urmăresc să “apăr” interesele părților. În definitiv, așa ne ies cele mai bune campanii.
Ce îți place la social media și poate fi acest mediu educațional? Poți să îmi dai exemple de conturi pe care le urmărești?
Îmi place faptul că sunt un motor al schimbării puternic și putem observa asta ușor, mai ales mânuit de Gen Z – generația care mi se pare că știe să îl pună perfect în mișcare. Cred că platformele social media pot fi și educaționale, e alegerea ta pentru și de ce le folosești.
Câteva conturi pe care le urmăresc sunt:
Ce a inspirat lansarea Iz – de poveste, ce aduce diferit pe piață și care este aroma ta preferată?
Iz de poveste a pornit de la pasiunea mea pentru zona de home deco & lumânări, însă mi-e tare greu să aleg o aromă, oscilez între Librărie veche și Weekend la munte.
Cum se împletesc rolurile de impresar și cel de creator în viața ta? Ce părți din ego-ul tău hrănesc aceste proiecte?
Partea de creator este strict la nivel de hobby. În majoritatea timpului sunt ocupată cu partea de impresariat. Îmi place împărțirea asta și sunt confortabilă cu ea.
Din zona de impresariat îmi iau tot ce înseamnă evoluția informației, sunt în front line și am acces la tot ce ține de schimbări în media, produse noi sau subiecte aduse în discuție. Pe când zona de creator mă relaxează și mă ajută să așez frumos și calm toată informația care ajunge la mine.
Ce însemnă pentru tine hygge la finalul unei săptămâni pline, cum îți încarci bateriile creative?
Îmi place să călătoresc. Mi-am făcut un plan curajos prin care vreau să-mi acopăr cât pot din timpul liber cu locuri noi, mai aproape sau mai departe de casă. I love that, pentru mine asta e relaxarea. Desigur, îmi place și tot ce ține de natură și plante, drept pentru care am o casă verde și un colț de grădină.
Ce îți mai place la București, care sunt locurile pe care ni le recomanzi să le explorăm în această vară?
Gradina Botanică! O ador! E locul meu preferat din București, mai ales serele. Also: Sera Eden, 5ensy pentru mâncarea minunată, MOM Bucharest și KANE.
Ce ai tu FRUMOS?
Oh, cu asta mi-ai dat greu!
Am o echipă tare de tot. Un grup de creatori care mă face să mă trezesc entuziasmată că azi avem filmare și prieteni pe care mă pot baza. Dacă asta nu e cel mai frumos în viață, atunci nu știu ce poate fi.